صلح طالبان افغانستان : رییس شورای صلح افغانستان: طالبان با حکومت فعلی صلح نمی‌کنند : May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و.

صلح طالبان افغانستان : رییس شورای صلح افغانستان: طالبان با حکومت فعلی صلح نمی‌کنند : May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و.. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و.

Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند.

آمادگی افغانستان برای آغاز مذاکرات صلح با طالبان - Parstoday
آمادگی افغانستان برای آغاز مذاکرات صلح با طالبان - Parstoday from media.parstoday.com
Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است.

تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان.

Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند. Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است.

بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل.

آیا طالبان صلح می‌خواهند؟ - افغانستان امروز
آیا طالبان صلح می‌خواهند؟ - افغانستان امروز from afghanistantoday.net
Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند.

Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند.

این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است. Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و.

Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا.

مذاکرات صلح امریکا و طالبان امروز از سر گرفته می‌شود ...
مذاکرات صلح امریکا و طالبان امروز از سر گرفته می‌شود ... from af.shafaqna.com
Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است. Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل.

May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی.

این گفتگو روز گذشته (۱۴ جون) در دیدار میان زلمی خلیل. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان. Jun 22, 2021 · به گفته مقامات دولت افغانستان، مذاکرات صلح در دوحه اساسا در حالت بن‌بست است هر چند در روزهای اخیر ملاقات‌هایی بین دو طرف انجام شده و طالبان تاکید می‌کند که به مذاکرات پایبند است. وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا. طالبان گفته اند هدفشان اعاده صلح و امنیت به افغانستان، از جمله خروج سربازان غربی، و اعمال نسخه شان از شریعت است که زمانی قدرت داشت. Jun 15, 2021 · ایالات متحده و قزاقستان در مورد توسعه همکاری‌های استراتیژیک در زمینه تامین امنیت و صلح و ثبات در افغانستان به ویژه پس از خروج نیروهای خارجی از آن کشور گفتگو کردند. May 30, 2021 · گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان و از چهره‌های جهادی. May 31, 2021 · آقای کرزی در این برنامه از دولت افغانستان و گروه طالبان خواست مذاکرات صلح را از حالت پروژه‌ای خارج کنند و. بن‌بست در مذاکرات صلح افغانستان در شرایطی ادامه دارد که به گزارش طلوع‌نیوز تنها در شبانه روز گذشته درگیری میان شبه‌نظامیان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان در ۲۴ ولایت ادامه داشته است. Jun 11, 2021 · زلمی خلیل‌زاد نمایندۀ ویژۀ ایالات متحده برای صلح افغانستان و اعضای هیئت مذاکره کنندۀ دولت این کشور در مورد تسریع مذاکرات صلح بحث کردند.

وزارت دولت در امور صلح افغانستان در خبرنامۀ گفته که آن‌ها روز پنج‌شنبه (۲۰ جوزا طالبان افغانستان. تاثیرگذار در صلح و جنگ به شمول طالبان.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook